Saturday 15 November 2014

Welcome bloggers

Welcome to my new blog! I had a blog in the past, and still have it, but it's old (in portuguese language) and I decided to make a new one where I will share some things about me, my life, tastes, places I've been, things I did, tips and so much more. I won't be using a specific theme for this blog, because I'm afraid of going beyond that accidentally and misunderstand my purpose with this blog. If you enjoy it, make sure to follow me, leave some comments, ideas or whatever you feel like sharing :)

Bem vindos ao meu novo blog! Eu tinha um blog no passado, ainda o tenho, mas é antigo (em português) e eu decide criar um novo onde eu irei partilhar coisas sobre mim, minha vida, gostos, lugares que visitei, coisas que fiz, dicas e muito mais. Eu não irei usar um tema específico para este blog porque eu tenho medo de ir mais além do que isso acidentalmente e baralhar as pessoas com o propósito deste blog. Se gostas do que vês, segue-me, deixa alguns comentários, ideias ou o que te apetecer partilhar. :)




3 comments:

  1. D'awww, good luck and i'm looking forward to see more post from you :D

    http://analyn-razon.blogspot.co.uk/
    -Ana

    ReplyDelete
  2. Thank you Ana banana :D I'll make sure to add more posts and follow you back!

    Missing you here!

    http://carotrend.blogspot.ie/
    -Carro

    ReplyDelete
  3. You welcome hehe you better! <3 missing you too!

    Ana
    http://analyn-razon.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete